Roast SS4 [Special Edition]
After the recording of each episode of 《吐槽大会 4》 , the celebrity guests and core screenwriters would sit together to share their feelings about the show and reveal interesting stories that happened during the recording. The show features "no one will be allowed to finish their speech properly".