Biography of the Mutants
The story takes place in the fantasy mainland of Kyushu, where there are two races of aliens and ordinary people. Among them, aliens are born with the ability to control spiritual power, ranging from transforming weapons to calling wind and rain. Ordinary people rely on ingenuity to compete with strangers. The two clans have been fighting for generations and have just reached a fragile peace. At this time, the ancient secret treasure "Pangu Heart" appeared. According to legend, one can gain supreme power by obtaining this object, which caused the two clans to fight again. And this ancient secret treasure was swallowed into the body by the young "Jiang Liu'er" by chance and coincidence. Since then he has been the target of contention for both sides.