The Legend
During a turbulent period in the Great Anniversary, corrupt officials wield power. The clandestine assassination organization, directly under the emperor, suddenly becomes leaderless overnight, with its chief, Yuan Tiangang, leaving behind a resignation letter. Directionless, Yuan Tiangang follows the guidance of a letter left by his friend Li Chunfeng and arrives at Chang'an Anle Pavilion, unaware that it is a place of intrigue and romance. As individuals seeking freedom, immortality, and power emerge, they set the stage for a new chapter in Yuan Tiangang's journey.