When We Write Love Story
When We Write Love Story is the first high-sweet drama-style variety show which combines reality show and idol drama, creating a new form of "drama-style variety show". There will be six artists, Neo Hou, Jasper Liu, Li Yitong, Qin Lan, Wang Yanlin, and Yang Chaoyue, who will form a group every two people. The three groups will independently create and perform the idol scripts, bringing a love story about meeting in the parallel universe.