The King's Avatar S2
The online game glory is known as the top scorer of the textbook level, Ye Xiu, who was expelled by the club for various reasons. He left the professional circle and became a small network administrator. However, he has ten years of experience in gaming. In the glory of the newly opened tenth district, I re-entered the game, with memories of the past, and an unfinished homemade weapon, began to return to the peak.