Love in a Dream
Suffering from a mysterious illness, noble concubine Su Qin encounters a black-robed kidnapper "Bing-zhong-bing" in the palace. To marry Lu Huan, Prince Ningan and plot regicide, they face danger together, their bond growing amid turmoil.