Lipstick Prince S1
Led by He Jiong, four idols form a men's group to learn about makeup techniques and share aesthetic viewpoints and differences. Starting from the princess's dressing table, the idols apply the makeup skills to give the princesses a customized makeup and unlock new relationship modes.