My True Friend
New to the world of real estate, Cheng Zhen Zhen is an enthusiastic rookie agent determined to become the very best in her field. She joins the ranks of a local real estate agency, Love and Family, as an entry-level associate, Zhen Zhen is soon paired with another low-level rookie, Shao Peng Cheng. Being the only child of the company’s president, Peng Cheng has decided to keep his true identity a secret as he attempts to climb the ranks of the company, in an ongoing effort to prove his worth. Zhen Zhen and Peng Cheng set out together, to make their dreams come true. With neither one of them realizing just how personal the world of real estate can be, they dive into the wide world of home buying and selling, Zhen Zhen and Peng Cheng soon find themselves caught up in the swirling emotions that come with home ownership. Sharing in the joys and sorrows of their client’s lives, while facing trials of their own, Zhen Zhen and Peng Cheng learn several valuable lessons about life, love, and what it really takes to make dreams come true.