Peerless Martial Spirit
Young Chen Feng, Dantian such as iron, can not practice. Only the teacher does not abandon, do not want the master to be killed by the strong, from now on no one to protect, by others bullying. Chen Feng kept the tomb for five years, but found that the master pretended to die, found that the master left the supreme dragon blood, mysterious ancient tripod. From then on, Chen Feng rose up against the sky, set foot on the road to find the master and become the strong.