Love You My Arrogance
Sun, handsome Youtuber with his special power in “hearing people’s thoughts” . He’s got anti because of his arrogant look and this makes him has to travel to the places creating new contents to increase his channel views. The situation leads him to meet up with Anna, top writer with her special characteristic. She keeps provoking Sun in any situations to find the ideas for her novel's writing. And this is the beginning point of hearts sparkling between Him and Her.