Great Marriage
The wedding planner Xia Ran was suddenly split up by her boyfriend Jiang Jiannan. Jiang Jiannan was missing which made Xia Ran angry and she wanted to find Jiang Jiannan to ask what was happening. She met the young doctor Jin Zhihao who rented a suite with Jiang Jiannan. In order to dispel his mother's doubts about him, Jin Zhihao discussed with Xia Ran: Xia Ran pretended to be Jin Zhihao's girlfriend; Jin Zhihao helped Xia Ran to find Jiang Jiannan. After that, the two worked together and solved many cases, helped others to complete their dreams and find happiness. Gradually the two of them had feelings for each other, but Jin Zhihao's first love girlfriend Nie Xuan appeared. After Jin Zhihao learned of the truth of Nie Xuan's departure, he had mixed feelings. Xia Ran witnessed this and wanted to use her own quit to complete the love of Nie and Jin Zhihao. In the face of Nie Xuani’s fierce pursuit, Jin Zhihao gradually realized that responsibility cannot replace love; he met with Xia Ran again, hugged tightly, and said that they must face all problems together. Seeing Jin Zhihao and Xia Ran sincerely loved each other, Nie Xuan understood the true meaning of love. Love was hard, everyone gathered together on the full moon banquet of Xia Ran’s nephew.