Ultraman Zearth 2: Superhuman Big Battle - Light and Shadow
Not long after, Benzene’s wife, Lady Benzene arrived to try her luck. Sending her evil Ultraman Shadow to attack the hero, he was ambushed in Antarctica, easily being pummeled and being given a bloodshot eye. Finally, he was struck by the Shadolium Beam, which due to his fear, overwhelmed his own, knocking him out. The battle left Zearth emotionally crushed and unable to fight due to complete terror of Shadow. But, after receiving a message from his father, as well as a capsule monster, Zearth decided to train and become powerful enough to face the evil android. But time wouldn’t allow him to gain enough training before the evil Ultraman reappeared in the city.