My Poison Lover
The girl who ran the dragon trick in the costume crew accidentally pierced the body of the eldest Miss Pan Taifu of the Mingxi Dynasty, and obtained the genius elixir system. The original owner had been bullied by her half-sister Pan Miaoluo for a long time. Pan Miaoshuang wanted to take revenge. She changed the original owner's cowardly and deceptive character, tore up her evil father and poisoned her stepmother, and achieved a positive result with Jun Zhichen, the prince of Mingxi Dynasty.