The Turtle Island
To find his missing brother, Wang Mian embarked on a sea journey. However, the ship got attacked by a sea monster. Suddenly an island appeared out of nowhere. Wang Mian and others came on the island.
Yunzhi, a fairy maiden, treated the guests. When everything was settled, passengers went missing one by one. And the ship was stolen, stranding Wang Mian and everyone on the island. Who was the demon in human’s shape? Under attack from a turtle, could Wang Mian find his brother and leave this island?