Painted Skin
If the dragon lady of the east sea is bent on finding her beloved, she will come to the mortal king's side at all costs. And the fox demon small quite wants to get the dragon girl body the most treasure spirit leaf, the design grasps the Wang Sheng's heart, an if had to use the spirit leaf to make up for the Wang Sheng's heart, so the two girls take the Wang Sheng as the center to launch a "seize the heart" contest.