San Xian Mi Hui
A mysterious mutation plagues the Water Demon Clan, compelling Yi Sa and Zong Hang to dive into a perilous underwater journey. As ancient secrets surface and hidden powers awaken, they are drawn into a breathtaking world where danger, love, and the cycle of reincarnation intertwine.