I Will Find You A Better Home
Fang Sijin, 28 year-old, has been An Jia Tian Xia Agency Company's golden brand. In inspiration of Boss Zhai Yunxiao, she came to be one of double stores manager. Another store manager ——Xu Wenchang, was a "noble man". Their management style and the way of doing things are totally opposite. As a real estate agent, not only do they need to help customers buy houses, sell houses and rent houses, but also often be caught up in their lives, to witness the happiness and sadness in their lives. Co-planned by NIPPON TV,"Your Home is My Business!" produced by NIPPON TV and written by Shizuka Oishi is used as basis material for this TV series”.