Cupid's Kitchen
Lin Kesong has an acute sense of taste. To pursue the guy that she likes, she came to America. There, she meets renowned Michelin-certified chef Jiang Qianfan, who takes her in as a disciple and teaches her cooking skills. Together, they prepare for the cooking competition three months later. However, despite having an acute sense of taste, Lin Kesong does not have any talent in cooking.