Mundo dos Sabores 2.° Temporada
Because geography environment civilization course and product rich degree are not identical, So people's handling of food varies from time to time. This season from the perspective of the world, Find countless connections among distinctive cuisines. To explore different methods of the same ingredients, the same methods of different ingredients, and the similar taste of different methods. Searching for new ingredients, providing fun and knowledge, and constantly creating unexpected joy.