Diary of our Days at the Breakwater
Hina Tsurugi, a city girl who dislikes the outdoors, moves to a rural town aiming for a quiet life in the handicraft club. However, after meeting Yuki Kuroiwa, she gets pulled into the quirky Breakwater Club. Surrounded by unique members, she embarks on an unexpected fishing adventure!