Arus Merah
Friendship takes a dark and dangerous turn when Risham finds out that his brother, Dato Saidi is murdered. Risham blames his best friend but is it really him? How far will Risham go to find his brother's murderer? A thriller full of plot twists and mystery, this is a dark and violent story of revenge. Not for the faint hearted.