My Cat-astrophic Lover
Pei Zhen, a candidate for the best actress award, turns into a cat by accident and then is kept by Fu Sichen, the best actor and her bickering childhood friend. Just like that, they start a sweet life of cohabitation as Fu Sichen brings up his lovely pet.