My Senpai is Annoying
Igarashi Futaba, in her second year at Itomaki Corporation, wants to grow but is watched over by her caring yet crass senpai, Takeda Harumi. Though she finds him annoying, he’s not always that bad. Based on the popular web-comic with 415,000 likes, "My Senpai is Annoying!" is getting an anime.