The Emperor's Love Swap
The story takes place in a country called the unparalleled country. The new king went out and exchanged souls with the female prostitute. The two were forced to return to the palace together, causing an uproar in the palace and the harem, because the king's body is a woman, in the palace. There have been many interesting farce, and the two are constantly looking for ways to change back to the body. On the one hand, living the other's life with the other's body, experiencing all kinds of experiences, gradually discovering that their outlook on life and values have changed, the male owner has changed his views on women, the female owner has changed his views on the dignitaries, and the two work together to join hands. Governing the country, in the process, the two sides also produced inexplicable feelings, and finally found the operators behind, Two people back to the body.