Revival
There were countless secrets hidden in the porch pavilion mansion, and the struggle between desperate women for revenge for love was unfolding! When the rich merchant died, his relatives gathered at the pavilion to see how the inheritance would be distributed. At the critical moment, the lawyer Zhou Yang came with a will and a mysterious diary, and talked about a fire homicide that occurred a year ago. The deceased was the illegitimate child of the merchant, and the first heir to the entire estate! The murderer seemed to be hiding among the people......