Whited Nighttime
The cute girl with severe social phobia is only wishing to make a few friends in the sky, but the development of things seems a bit beyond imagination. Inexplicably gaining the ability to see ghosts has made Linglong unprepared, and the transfer students who appear one after another appear to be not humans, and the calm campus life is broken. There are nine peerless men and women who have different personalities. Everyone is interested in exquisiteness. Is this really a dream? Behind all the incredible events, the amazing life of ordinary girls is hidden. This is a fantasy journey to pursue true love. The demon king rejuvenated nine times, only to find the true love. In this world, all the lover in the current nine reincarnations are gathered at this time, how Linglong will choose.