Amor no Deserto
Princess Huang Beishuang, known as the desert's greatest beauty, is unexpectedly sent as a marriage envoy. Along her journey, she becomes entangled with three powerful men, engaging in a dangerous dance of love and manipulation. Defying fate, she uses her intelligence and courage to survive the treacherous desert, ultimately forming a deep bond with Northern Lord Huo Qingyun. Amidst shifting alliances and illusions, she stirs up a storm in the desert, fighting for control over her destiny.