Heroes
Drama ini mengisahkan kisah sekumpulan individu dengan latar belakang yang berbeza yang secara tak terduga terlibat dalam perjalanan mencari harta karun misteri semasa Dinasti Qing akhir. Di tengah-tengah gelombang sejarah yang megah dan riuh rendah, mereka memperkuat idealisme mereka secara perlahan-lahan untuk menyelamatkan negara.