Betrayed Love
Guan Xin, pewaris kumpulan pakaian terkenal, mendapati suaminya Shen Zhuo curang dengan rakan baiknya Xu Jing pada majlis makan malam ulang tahun perkahwinan ke-7. Dia menyoal suaminya dan berpura-pura mengalami amnesia dan kembali untuk mengumpul bukti. Xu Jing sentiasa mahu Shen Zhuo bercerai dengan Guan Xin dan bersama dengannya.