The Embers
Satu tragedi pembunuhan kejam pada zaman kanak-kanak telah mengubah nasib dua beradik Liao sepenuhnya. Adakah mereka akan menerobos kegelapan demi penebusan diri, atau tenggelam ke dalam jurang dendam? Perhubungan yang pernah begitu rapat dan bekerjasama menyelesaikan banyak kes misteri, dua beradik ini kini berdiri yang bertentangan.