Go! Beach Volleyball Girls
Li Guoduo terlepas peluang untuk masuk ke universiti sukan impian kerana pengkhianatan rakan sepasukannya, Tu Lingling. Bertekad untuk mengejar impian, dia menyertai Universiti Xingang dan membina kerjasama yang berjaya dengan Chen Weilan, yang beralih dari bola tampar ke bola tampar pantai. Bersama, mereka mengatasi cabaran, berkembang menjadi pemain bola tampar pantai terkemuka, dan maju dengan sokongan serta restu daripada kawan-kawan dan orang yang mereka cintai.