Lies Never Lie
Pakar psikologi Li Mochou menyertai Biro Keselamatan Awam Baizhou, memberikan Kapten Ding Wei kelebihan luar biasa. Dengan kepakarannya dalam profil psikologi jenayah, Ding Wei mengetuai pasukannya untuk menyelesaikan pelbagai kes misteri. Akhirnya, dalang sebenar di sebalik kes berat bertahun-tahun lalu terbongkar, dan kebenaran yang telah lama terkubur akhirnya terungkap.