Reply 1988
The much beloved "Reply" series is back with a completely new cast and a new time period. This time, the story will focus on the topic of family and neighbors instead of first loves and relationships. "Reply 1988" will be a family drama set in the backdrop of 1988. It will focus on the variety of families of the year with an alleyway as the setting.