Enslaved by Love
Xie Yun, anak perempuan keluarga Xie, pernah mengenali dan mencintai Yin Ji, tetapi disalah faham sebagai pengkhianat Yin Ji dan berkahwin dengan Raja Qi. Selepas Yin Ji naik takhta, dia mula membalas dendam terhadap Xie Yun, menyebabkan dia hidup dalam kesengsaraan di istana. Walaupun terjerat dalam cinta dan benci dengan Yin Ji, Xie Yun tetap berpegang kepada perasaannya yang sebenar. Bersama-sama, mereka berjaya menggagalkan konspirasi pengkhianat.