Go and Domain Your Game
Mengisahkan seorang pemuda, Cheng Dalei, memasuki dunia permainan secara tidak sengaja. Di sana dia menjadi ketua kampung. Dari situ, perjalanan pengembaraan bermula, mengubah sebuah kampung usang menjadi sebuah kampung yang makmur, menguruskan industri katering, dan menentang pencerobohan asing.