The Love Duel
Wanita yang kelihatan dingin perlu berlakon sebagai pembantu yang sentiasa dihina manakala CEO yang lembut perlu berpura-pura seperti seorang putera yang kejam. Wanita mengasah belati setiap malam untuk membunuhnya satu hari nanti; Dia mengusiknya setiap hari, cuba untuk menaklukkan hatinya. Dalam perlawanan cinta yang menghiburkan dan romantis ini, mari kita lihat siapa yang akan menang di dalam permaininan romantis ini dan menyelesaikan misi terlebih dahulu. Semasa perlawanan, mereka mula sedar bahawa mereka terjebak dalam konspirasi.