A Prophet
Organisasi misteri Tianxiang menggunakan ramalan nasib untuk menipu. Demi membalas dendam, Shangguan Chengming kembali berdepan musuhnya, Jiang Feiyan. Namun kali ini, perangkap dipasang sebaliknya! Menipu si penipu, plot penuh kejutan bermula!