Mountains
Zhang Beichen, si pengembara gunung; Duan Siyan, seorang guru seni bela diri; Wei Ling’er, pewaris doktor hantu, dan Ma Tianhong dari utara memulakan perjalanan untuk mengungkap kebenaran di sebalik Transformasi Golden Crow. Sepanjang perjalanan, mereka menghadapi pelbagai kejadian aneh, menyelesaikan setiap misteri yang mereka temui. Melalui peristiwa pelik ini, mereka menyaksikan sifat tamak, marah, jahil, dan kebencian di dunia, sambil merasai perasaan manusia yang paling berharga.