Deep Love Love Again
Selepas mengalami kemalangan kereta yang mencacatkan rupa dan trauma psikologi yang teruk, Gu Qingqing menemui keselamatan dalam bentuk Pei Jinqing, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Pei, yang menyelamatkannya. Mengambil identiti baharu sebagai Shen Manqing, dia muncul semula dengan keazaman yang tidak berbelah bahagi dan hati yang berani, terdorong untuk mencari kebenaran di sebalik kejahatan yang menimpanya, bersedia untuk membalas dendamnya sebagai kekasih yang disenangi di bawah sayap taikun yang berkuasa.