Love You To Another Star
Xing Xing, seorang pempengaruh kedai siber, tersesat ke Planet Syurga dan jatuh cinta dengan Yu Tianqi, cucu pemimpin planet itu. Selepas saling memahami lebih lanjut, Xing Xing mendapati dirinya ialah hasil daripada manusia dengan "dewa". Bagaimana Xing Xing nak hadapi segala ini? Siapa ibu bapanya? Bagaimana hubungan cinta dia dengan Tianqi akan berterusan? Xing Xing dan Tianqi ingin mencari kebenaran misteri ini bersama-sama dan tinggal di Bumi selama-lamanya demi cinta.