Mysterious Love
The wicked drama actor Ruan Nianchu accidentally met Li Teng, a cold and handsome man with both high IQ and EQ. Li Teng helped Ruan Nianchu from crisis, and the two had a good impression of each other. But their life trajectories were different, so they part ways. Five years later, a reunion broke Ruan Nianchu’s life. The relationship between the two quickly heated up, but they encountered numerous obstacles. After resolving misunderstandings and crises, the two held their hands, jointly solving the villain’s conspiracy. Finally, they returned to the ordinary happy life.