A Dream of Splendor
Zhao Pan Er, yang membuka kedai teh di Hangzhou, akhirnya menerima berita gembira bahawa tunangnya Ouyang Xu berada di Sekolah Menengah Beijing, tetapi telah ditinggalkan. Tidak mahu menerima nasibnya, dia berikrar untuk pergi ke Beijing untuk mencari keadilan. Dalam perjalanan ke Beijing, dia terpaksa bergegas menyelamatkan kakak baiknya, Song Yin Zhang, yang telah ditipu dalam perkahwinan dan didera. Pada masa yang sama, dia juga menyelamatkan Sun San Niang, yang malangnya cuba membunuh diri kerana kehidupan berumah tangga. Apabila Ouyang Xu mengetahui bahawa Zhao Pan Er telah datang ke ibu kota dan datang ke pintu, dia berjaya menghalaunya keluar dari Bianjing. Zhao Pan Er, Song Yin Zhang, dan Sun San Niang memutuskan untuk tinggal di Bianjing, bergantung pada kemampuan mereka sendiri untuk menjana kekayaan. Selepas mengalami kesukaran dan pelbagai kesusahan, tiga beradik itu akhirnya berjaya menguruskan kedai teh kecil itu menjadi restoran terbesar di Bianjing. Selepas perjuangan yang sukar, Zhao Pan Er melihat lebih banyak pemandangan, dan juga menyelesaikan obsesi dengan membenci Ouyang Xu, dan pada masa yang sama membuka pintu keselamatan yang sama untuk wanita yang rendah hati pada zaman dahulu.