The Naive Leader
Anak orang kaya, Fan Sha’er, dihukum tanam hidup-hidup oleh ayahnya sendiri selepas merompak gudang bijirin. Melarikan diri seorang diri, dia bertemu dengan Xiu Gu dan ayahnya lalu membuka kedai steamboat untuk menyara hidup. Namun nasibnya berubah apabila dianiaya oleh Tuan Muda Huo, dan atas petunjuk seorang tokoh misteri, tersalah langkah menyertai kumpulan perompak. Selepas mewarisi kepimpinan sebagai ketua, dia menubuhkan persaudaraan yang membela yang lemah dan menegakkan keadilan. Kemudian, kerana membunuh tentera Jepun, dia diserap masuk ke dalam tentera rasmi. Melalui jasa di medan perang serta usaha membanteras judi dan memperketat disiplin, Fan Sha’er akhirnya bangkit menjadi seorang komander yang memimpin pasukan menentang penjajah.