Fenomena Idola K
Seorang anak perempuan pegawai tinggi dari Korea Utara ditangkap kerana menyeludup video K-pop dan akan dihukumi. Dengan bantuan ibunya, dia berjaya melarikan diri ke Korea Selatan dan bertemu dengan ketua kumpulan idola K-pop tiba-tibanya. Ketika ikatan yang mustahil itu semakin erat, hubungan mereka diuji oleh pengintip, media dan masa lalunya, memaksa mereka berjuang demi cinta walaupun menghadapi beberapa rintangan.