The Fairy Tales
Lapan pemain memasuki Kampung Xingshou, tanah dongeng, dan menghabiskan masa yang tidak dapat dilupakan di sana. Dalam dunia yang dikuasai kanak-kanak ini, mereka boleh mencari rezeki dan merasai kebahagiaan hidup semata-mata dengan bermain. Untuk kekal di sana selama-lamanya, mereka mesti lulus ujian pengemburuan umur supaya mereka boleh mendapat pemastautin tetap dan memenuhi keinginan zaman kanak-kanak mereka.