Kitaran hidup
Dalam kehidupan lalunya, Jiang Sui telah ditolak dari bumbung hingga mati oleh Song Yan. Dia dilahirkan semula sepuluh tahun dalam masa depan sebagai Xu Jin Xia, anak perempuan Song Yan yang berusia enam tahun. Dengan penuh kesabaran, dia menunggu masa, merobek topeng kepura-puraan keluarga kaya, menyiasat keadaan ibu kandungnya, dan membuat musuhnya membayar darah dengan darah. Saksikan bagaimana puteri kaya yang dilahirkan semula ini membalikkan takdir malangnya!