Les Belles
Luo Lingyu, seorang wanita bangsawan yang jatuh miskin, mengembara ke Jianye bersama adiknya untuk mencari perlindungan. Dalam perjalanan, dia menyelamatkan seorang lelaki yang malang tetapi kemudian memaksanya terjun ke dalam air kerana terikat dengan norma masyarakat.