Martial Universe S6
Lin Dong and his friends venture into a dangerous ancient land to gain strength for the Hundred Dynasties War. He defeats his rival Lin Langtian, gains new skills, and saves his friend. After earning a spot in the final and winning again, he stops a plot from the Western Domain to take over the battlefield. In the end, Lin Dong becomes the champion and joins the prestigious Dao Sect.