Xia Muxi, anak emas pengerusi Syarikat Kosmetik BW, menjadi timbalan pengarah syarikat selepas tamat pengajian. Bercinta dengan pengurus besar yang maco dan tampan, Zhao Tianze. Tetapi Zhao Tianze bukan sahaja bercurang, juga menyebabkan keluarga Xia porak-peranda. Apabila Xia Muxi bangun semula dari tidur, didapati bahawa masa telah kembali ke setengah tahun yang lalu. Bagaimana dia akan mencegah tragedi itu daripada berulang?