Legend Of Soldier
Perang antara bintang telah berlangsung selama beratus-ratus tahun. Tang Long, menggunakan kebijaksanaannya untuk menggagalkan rancangan Empayar Burung Perak untuk memicu perang bom lubang hitam, dan dia bertemu dengan Star Zero, komputer pusat Persekutuan. Dia menjalani latihan kejam dari instruktur mekanikal, menyelamatkan armada artileri bergerak sendiri, dan memimpin tentera wanita untuk mendapatkan kemerdekaan mereka. Tetapi satu konspirasi musuh yang menunggunya...